Vračilo in reklamacija naročenih izdelkov

Zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne lekarne www.e-apoteka.si, niso primerni za vračilo, skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To zakonsko določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih (dostava napačnih izdelkov), uporabnik o tem obvesti ponudnika v roku osmih dni od datuma prejema izdelka na enega od navedenih kontaktov (telefon ali e-pošta) oz. preko spletnega obrazca Vračila www.e-apoteka.si/reklamacije-in-vracila . Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, nepoškodovano, v neodprti embalaži in z vsemi dodatki. Po vrnitvi napačnih izdelkov bomo izdelke nadomestili z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih napačnih izdelkov.

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora biti ponudnik o tem obveščen najkasneje v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej ponudnika v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi pravico do reklamacije. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Če ima izdelek napako, se mora v obvestilu o napaki podati natančen opis napake.

V kolikor imajo izdelki garancijo, je le-ta veljavna v garancijskem roku, ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.

V primeru, ko je ob prevzemu pošiljke razvidno, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec zavrniti prevzem paketa. V tem primeru ponudnik poskrbi, da se reklamacija reši v najkrajšem možnem času.

V primeru, ko je ob prevzemu pošiljke razvidno, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec zavrniti prevzem paketa. V tem primeru ponudnik poskrbi, da se reklamacija reši v najkrajšem možnem času.