Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja spletne lekarne e-apoteka.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije in splošnih kodeksov elektronskega poslovanja. Pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne lekarne e-apoteka.si (v nadaljevanju “spletna lekarna” ali “e-apoteka.si”), ki jo upravlja Marn Sonja – Lekarna Zalog Zaloška cesta 269, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju “ponudnik”).

Spletna lekarna je storitev, ki omogoča nakup medicinskih pripomočkov, kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil, zdravil, ki se izdajajo brez recepta in drugih izdelkov prek spletnega portala e-apoteka.si.

Uporabnik spletne lekarne je posameznik, ki izpolni registracijski obrazec in si s tem pridobi geslo za vstop v spletno trgovino in pravico do nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne lekarne “e-apoteka.si” opravi nakup.

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom
  • bistvene značilnosti blaga
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga
  • jasno in nedvoumno določene cene
  • možni načini plačila
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe
  • postopek pritožbe


Ponudba artiklov in cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne lekarne “e-apoteka.si” spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnik na spletni trgovini “e-apoteka.si” ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali razpoložljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status razpoložljivosti pri dobavitelju spremenijo med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (v trenutku prejema elektronskega sporočila “Naročilo sprejeto”). Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Vse cene vsebujejo DDV. Marn Sonja – Lekarna Zalog JE davcni zavezanec. Davčna številka SI15506975.

Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.


Načini plačila

Spletni lekarna “e-apoteka.si” omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu v lekarni,
  • plačilo po predračunu,
  • s plačilno kartico (Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron),
  • po povzetju.


Plačilne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
  • Članice sistema Activa so Banka Celje, Banka Koper, BKS Bank, Deželna banka Slovenije, Gorenjska banka, Hranilnica LON, Hranilnica Vipava, Nova KBM, Poštna banka Slovenije, Probanka, Raiffeisen banka in Volksbank.
  • V naši spletni lekarni vam nudimo možnost plačila s karticami Activa, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.


Varstvo potrošnikov

V tem poglavju pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična ali pravna oseba, ki pridobiva in uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V preostalih poglavjih sta v izrazu kupec upoštevana kupec in potrošnik.

Lekarna Zalog deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne lekarne e-apoteka.si niso primerni za vračilo. To določilo ne velja v primeru dostave napačnih izdelkov ali napake s strani ponudnika.


Reklamacije in vračilo naročenih izdelkov

Zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko spletne lekarne e-apoteka.si, niso primerni za vračilo, skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To zakonsko določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih (dostava napačnih izdelkov), uporabnik o tem obvesti ponudnika v roku osmih dni od datuma prejema izdelka na enega od navedenih kontaktov (telefon ali e-pošta) oz. preko spletnega obrazca Vračila (rubrika Vračila). Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, nepoškodovano, v neodprti embalaži in z vsemi dodatki. Po vrnitvi napačnih izdelkov bomo izdelke nadomestili z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih napačnih izdelkov.

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora biti ponudnik o tem obveščen najkasneje v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej ponudnika v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi pravico do reklamacije. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Če ima izdelek napako, se mora v obvestilu o napaki podati natančen opis napake.

V kolikor imajo izdelki garancijo, je le-ta veljavna v garancijskem roku, ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.

V primeru, ko je ob prevzemu pošiljke razvidno, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec zavrniti prevzem paketa. V tem primeru ponudnik poskrbi, da se reklamacija reši v najkrajšem možnem času.


Garancija

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. Kupec lahko v tem primeru kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Omejitev izdaje zdravil brez recepta

V skladu s prvim odstavkom 60. člena Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini (Uradni list RS, št. 86/2008) je izdaja zdravil brez recepta omejena. Citiramo: “Izdana količina zdravila, za katerega ni potreben zdravniški recept in katerega izdaja ni dovoljena na podlagi samopostrežne izbire, je za enega uporabnika največ tri pakiranja z najmanjšim številom enot oziroma eno pakiranje z večjim številom enot.” Zato si pridržujemo pravico, da vam v primeru preseženega števila enot zdravil brez recepta naročeno število enot zmanjšamo.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pri registriranih članih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Privolitev

Z registracijo na spletni trgovini lekarne se strinjate, da podjetje zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v tej izjavi.

Zbiranje osebnih podatkov

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini lekarni se mora uporabnik registrirati. Pri registraciji mora uporabnik izpolniti osebne podatke oziroma podatke o pravni osebi. Uporabnik mora izpolniti podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo.

Podatki za osebni račun

* obvezen podatek

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • E-poštni naslov(*) (Naslov mora biti veljaven, saj boste nanj prejeli podatke o registraciji. Prav tako boste nanje prejeli novo geslo v kolikor bi pozabili obstoječe)
  • Osebno geslo(*) (Geslo si izmislite sami. Zaradi zaščite podatkov naj geslo vsebuje tudi številke in znake)
  • Ponovitev gesla(*)
  • Telefon(*)
  • ID št. za DDV
  • Pošiljanje e-pošte(*) (Označite ali želite prejemati informacije o izdelkih, novostih,…)
  • Podatki za plačilo
     
  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • Telefon(*)
  • Firma oziroma podjetje
  • Vrsta naslova
  • Naslov 1(*)
  • Naslov 2
  • Stanovanje
  • Mesto(*)
  • Država(*)
  • Pokrajina(*)
  • Poštna številka(*)

Podatki za dostavo

Polja so enaka kot pri podatkih za plačilo. Podatke za dostavo lahko vnesete različne, lahko pa označite, da želite uporabiti enake podatke kot pri podatkih za plačilo.

Spletna lekarna lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni trgovini. Spletna lekarna e-Apoteka.si te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne lekarne.

Sprememba osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke, naslov za dostavo in naslov na plačilo. To stori tako, da se prijavi v spletno trgovino in izbere možnost Moj račun. 

Uporaba osebnih podatkov

Spletna lekarna zbira podatke na spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne lekarne ter nudenje zahtevanih storitev. Spletna lekarna lahko uporabi vaše podatke tudi za naslednje namene:

  • internih tržnih raziskav,
  • obveščanja strank o novostih na spletni trgovini,
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi e-apoteka.si.


Dostava

Informacije o dostavi so na voljo v razdelku “Dostava”. V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Takšen paket je potrebno osebno dostaviti na najbližjo pošto v enakem stanju kot ob prevzemu, poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Blago, naročeno v spletni lekarni e-apoteka.si gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je izdelek na zalogi, običajno še isti dan. Če kupca ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko kupec paket prevzame na najbližji pošti.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši lekarni Ljubljani, ki se nahaja se na naslovu Zaloška cesta 269, 1000 Ljubljana. Lekarna Zalog je odprta od ponedeljka do petka od 7. do 19. ure ter v soboto od 7. do 12. ure.


Odgovornost

Pred uporabo je potrebno natančno prebrati priložena navodila zdravil in drugih izdelkov. O tveganju in neželenih učinkih se je potrebno posvetovati z zdravnikom ali farmacevtom!

Ponudnik ni odgovoren za posledice zdravljenja, ki nastanejo zaradi uporabe zdravila, ki ni v skladu z navodili za uporabo za naročena zdravila in druge izdelke.

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov storitev, ki zagotavljajo poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna lekarna (npr. izpad delovanja medmrežja).

Varnostni listi za kemikalije, med katere sodijo snovi, pripravki in biocidni pripravki, so na voljo na povezavi (http://www.kemofarmacija.si/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=9&vl=1&Itemid=199&lang=sl) ali pa na spletnih straneh proizvajalca določenega izdelka.

Fotografije izdelkov v spletni lekarni so simbolične, tekst pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena izdelku.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni lekarni e-apoteka.si iskreno hvaležni.

Farmacevtska etika

Lekarna Zalog kot upravljavec spletne lekarne e-apoteka.si zagotavlja dostop do farmacevtov preko objavljenih kontaktnih podatkov in obrazcev ali preko uporabe virtualnega farmacevta (pogovorno okno na spletni lekarni). V primeru kontraindikacij med naročenimi izdelki si osebje, ki skrbi za izdajo pridržuje pravico do spremembe naročila oziroma opozorila kupca o teh kontraindikacijah. S tem si ponudnik v vsakem trenutku prizadeva delovati v dobro uporabnika.

V skladu s 60. členom Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini (Ur. list 86/2008 z dne 5.9.2008  je dovoljeno naročiti največ tri pakiranja zdravila z najmanjšim številom enot oziroma eno pakiranje z večjim številom enot za katerega ni potreben zdravniški recept in katerega izdaja ni dovoljena na podlagi samopostrežne izbire. Na podlagi tega si ponudnik pridržuje pravico, da v primeru preseženega števila enot zdravil brez recepta naročeno število enot zmanjša. 


Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.


Pritožba se odda prek e-poštnega naslova pritozba@e-apoteka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne lekarne, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne lekarne, pred dokončno objavo pa jih ponudnik lahko tudi pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z zakonskimi normativi Marn Sonja – Lekarna Zalog ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Marn Sonja – Lekarna Zalog kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta na območju RS, objavlja na svoji spletni strani povezavo
do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS). Platofrma je dosegljiva na povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Postopke oddaje naročila

Uporabnik lahko izvede nakup na dva načina. Prvi način je, da se uporabnik najprej registrira in nato izvede nakup. Drugi način pa je hitri nakup brez registracije.

Novi uporabnik se na portalu (Marn Sonja – Lekarna Zalog) www.e-apoteka.si (v nadaljevanu “portal”) registrira tako, da v obrazec vnese uporabniško ime in geslo, kontaktne podatke, in podatke podjetja, če je uporabnik podjetje. Nato prebere in potrdi splošne pogoje uporabe portala (Marn Sonja – Lekarna Zalog)  www.e-apoteka.si in klikne gumb »Registriraj se«. Novi uporabnik nato dobi sporočilo s potrdilom
o prijavi na portala (Marn Sonja – Lekarna Zalog)  www.e-apoteka.si na svoj elektronski naslov. Pri nadaljnjih vpisih v portala (Marn Sonja –
Lekarna Zalog)  www.e-apoteka.si uporabnik vnese samo svoj elektronski naslov ali svoje uporabniško ime in geslo.

Po registraciji oz. vpisu v portal uporabnik izbere izdelke, ki jih želi naročiti in za vsakega posebej klikne gumb »Dodaj v košarico«.
Predstavitev izdelka je pisna in slikovna. Pisna predstavitev je segmentirana in razdeljena na naziv izdelka, blagovno znamko, pakiranje, ceno ter dolg opis izdelka, ki je predstavljen v posameznih zavihkih z naslovi Opis, Navodila, Vsebina/Sestavine in Opozorila ter Ocena. Navedba zavihkov je odvisna od opisa posameznega izdelka, ki je pripravljen na podlagi podatkov, posredovanih s strani pogodbenega dobavitelja, ter v skladu z veljavno področno zakonodajo.

Pri urejanju košarice lahko uporabnik spreminja količino želenih izdelkov in si izbere tip dostave. Uporabnik lahko na tem mestu vpiše
tudi promocijsko kodo. Na koncu uporabnik prebere splošne pogoje uporabe portala in potrdi, da se strinja z njimi, ter klikne gumb »Nadaljuj«. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji nadaljevanje naročila ni možno.

 

Uporabnik nato preveri svoje kontaktne podatke, naslov za dostavo ter izpolni dodatna polja, če je uporabnik podjetje. Na tem mestu lahko
uporabnik spremeni naslov za dostavo. Nato klikne gumb »Potrdi placilo«. S klikom na zavihek prejšnjih korakov  lahko uporabnik spremeni podatke iz prejšnjega koraka.

 

V naslednjem koraku uporabnik izbere način plačila. Izbira lahko med naslednjimi plačilnimi sredstvi: plačilo ob prevzemu, plačilo po
predračunu, plačilo s plačilnimi karticami, plačilo prek sistema PayPal. Po izbiri načina plačila uporabnik klikne gumb »Nadaljuj«. S klikom na zavihek prejšnjih korakov  lahko uporabnik spremeni podatke iz prejšnjega koraka.

Pred potrditvijo naročila s klikom na gumb » Potrdi placilo« ima uporabnik še enkrat možnost pregledati celotno naročilo in po potrebi
naročilo spremeniti (zgolj odstranjevanje izdelkov iz košarice). S klikom na gumb »Nazaj na izbiro plačila« pa lahko uporabnik pred oddajo naročila spremeni tudi podatke iz prejšnjih korakov.

Po oddaji naročila sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila ni možna, razen v posebnih primerih v dogovoru z Marn Sonja – Lekarna Zalog.

Takoj, ko Marn Sonja – Lekarna Zalog prejme naročilo, pošlje kupcu potrdilo o naročilu v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki
ga je kupec posredoval ob registraciji oziroma ob hitrem nakupu.

Ob prejemu naročenih izdelkov kupec prejme tudi podatke o naročilu v pisni obliki (račun). Marn Sonja – Lekarna Zalog posluje v skladu z
Zakonom o davčnem potrjevanju računov.

Uporabnik lahko izvede nakup tudi kot hitri nakup. Postopek je enak kot pri nakupu z registracijo, le da v tem primeru posameznik ne izdela
svojega profila na portalu, prek katerega se lahko ponovno prijavi v spletno lekarno ter ponovno opravi nakup, ampak opravi le enkraten nakup. 

Oddaja naročila se opravi prek varne povezave https. Varna povezava je šifrirana izmenjava informacij med portalom in uporabnikovim
spletnim brskalnikom. Ko uporabnik spletni lekarni pošlje informacije, se šifrirajo v njegovem računalniku in dešifrirajo na spletni lekarni. Informacij med pošiljanjem ni mogoče prebrati ali nedovoljeno spreminjati.

Prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila omogočajo naslednja tehnološka sredstva:

Pri naročilu se podatki še enkrat preverijo prek varne (https) povezave (npr. število jabolk zvestobe, šifra izdelka …). V primeru,
da podatki niso pravilni oz. manjkajo, se uporabniku izpiše napaka in naročilo se ne izvede. Vse napake se tudi beležijo.

Naročilo z vsemi podatki se do lekarne pošlje prek varne povezave (https).

Naročilo se zavrne v primeru, da poslani podatki ne ustrezajo v celoti.

 

Ostale določbe

Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje uporabe spletne lekarne ter o tem obvesti uporabnike z obvestilom na spletnem mestu.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!